Damada Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Damadıma Doğum Günü Mesajı, Damada Doğum Günü Mesajı, Damada Doğum Günü Mesajları
Samimiyetiyle kendini herkese sevdiren, masumiyetiyle herkesi kendi gibi sanan, ama ne olursa olsun yüzünden gülümseme eksik olmayan canım damadım. İyi ki doğdun.

Zaman çok kısa, her yeni yaşında mutluluğa uçarak ulaşmanı, bu hayatı tüm güzellikleriyle yaşamanı istiyorum. Nice yaşlara biricik damadım, doğum

Bir dakika için seni düşünen biri olduğunu bil ve sevincini hisset! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun canım damadım. Nice mutlu senelere.

Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı. Nice mutlu yıllara canım damadım.

Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır. Sen benim hayat ışığımsın canım damadım. Varlığımın tek nedeni, doğum günün kutlu olsun.

İyi ki doğdun, iyi ki benimlesin bitanecik damadım. Doğum günün kutlu olsun.

Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk göz bebeğin kadar yakın, umutların gerçek, mutlulukların sonsuz doğum günün kutlu olsun biricik damadım.

Mutlu ve neşeli olman dileklerimle. Doğum günün kutlu olsun biricik damadım!

Hep başarılı, sevgi dolu ve mutlu olman dileklerimle. Doğum günün kutlu olsun biricik damadım.

Üzgünüm, belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle beraber kutluyorum. Yakında görüşmek üzere, Nice yaşlara bitanecik damadım.

Kalbin, hangi güzel şey için çarpıyorsa, her doğan güneş sana onu getirsin. Doğum günün kutlu olsun canım damadım.

Yeni yaşında yüzünden gülücükler, gönlünden sevgiler eksik olmasın. Doğum günün kutlu olsun biricik damadım.

Yeni yaşında yüzünden gülücükler, gönlünden sevgiler eksik olmasın. Doğum günün kutlu olsun canım damadım.

Geçmişe bakan geleceği göremez. Geleceği göremeyen ilerleyemez. Hayatta hep emin adımlarla ilerle. İyi ki doğdun biricik damadım.

365 sayfalık bir öykü daha başlıyor. Her güne bir yaprak sakla, her yaprağa bir öykü sığdır ve mutluluk de adına. Nice güzel öyküler senin olsun. Doğum günün kutlu olsun bitanecik damadım.

Getirdiği mutluluğun tüm kötülükleri unutturacağı, başarıların tüm başarısızlıkları yok edeceği bir yıl olsun. Doğum günün kutlu olsun biricik damadım.

En kötü günün böyle olsun, doğum günün kutlu olsun bitanecik damadım. Nice mutlu yıllara.

Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın biricik damadım. Doğum günün kutlu olsun.

Benim için hayatta iki şey önemlidir, biri sen diğeri özgürlüğüm. Özgürlüğüm için canımı, senin için özgürlüğümü feda ederim. Doğum günün kutlu olsun canım damadım.

Takvimlere baktım bir daha senin doğum gününü gösteriyor bugün. Benim için çok özel ve anlamlı bir gün. İyi ki doğdun, iyi ki varsın bitanecik damadım.

Doğum günün kutlu olsun, tüm mutlu yarınlar seninle doğsun. Nice mutlu senelere biricik damadım.

Gelemedik ama unutmadık da. Doğum günün kutlu olsun, tüm güzellikler seni bulsun! Nice yıllara biricik damadım.

Pastanın etrafında sevdiklerin, kalbinin etrafında sevgilerin, senin etrafında hayallerin olsun. Doğum günün kutlu olsun canım damadım.

Yeni yaşını tüm dünyaya ümit saçan gülücüklerle karşılaman dileklerimle. İyi ki doğdun canım damadım.

Belki çok uzaktayım, yanında değilim ama bilmelisin ki kalbimin en derin yerindesin. Doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım. İyi ki doğdun biricik damadım.

Hatırlar mısın doğduğun günü? Sen ağlarken etrafındaki herkes gülüyordu. Öyle bir hayat yaşa ki, öldüğünde herkes ağlasın, sen sevinçle gülümse. İyi ki doğdun, nice mutlu yıllara biricik damadım.

Aramızda mesafeler olsa da her zaman kalbimdesin. Doğum günün kutlu olsun bitanecik damadım.

Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Nice mutlu yıllara, doğum günün kutlu olsun bitanecik damadım.

Yılların sormadığı, yolların yormadığı, kimsenin unutmadığı bir ömür için bu doğum günün yeni bir başlangıç olmasını dilerim. İyi ki doğdun bitanecik damadım.

Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Doğum günün kutlu olsun canım damadım.

Yeni yaşında her günün bir diğerinden daha keyifli geçsin. Doğum günün kutlu olsun biricik damadım.

Eğer yanında olsaydım sana sımsıkı sarılır, her yeni yaşında gözlerindeki ışıltının devam etmesini diler yanağına kocaman bir öpücük kondururdum. Doğum günün kutlu olsun biricik damadım.

Tüm hayatımız boyunca yanyana ve hep beraber olmak dileğiyle. Seni yüreğim kadar çok ve derinden seviyorum. Doğum günün kutlu olsun bitanecik damadım.

Yağmuru unutmuş toprakların yalvarışı gibi sessizce ama yürekten, doğum gününü kutlarım öylesine değil içten. Nice mutlu yaşlara biricik damadım.

Aşkta, parada, sağlıkta her zaman kazanacağın çok mutlu geçecek yeni bir yaş dilerim. İyi ki doğdun bitanecik damadım. Nice mutlu yaşlara.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info