Dayıdan Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Dayıdan Yeğene Doğum Günü Mesajı, Dayıdan Yeğene Doğum Günü Mesajları
İnsanın her zaman dayısının olması yetmiyor, bazen de senin gibi bir yeğeni olmalı. Doğum günün kutlu olsun biricik yeğenim.

İnşallah tüm hayallerin ve umutların hep istediğin yönde olur. İyiki doğdun dayısının bir tanesi, doğum günün kutlu olsun.

Yeni yaşında kalbinin alabildiği kadar sevmen ve her zamankinden daha çok sevilmen dileğiyle. Yeni yaşın mutlu, doğum günün kutlu olsun dayısının biriciği.

Sağlıklı, mutluluk dolu, güzel nice seneler yaşaman dileğimle. Seni çok seviyorum dayısının bir tanesi, doğum günün kutlu olsun.

Benim canım kadar değerli, kalbim kadar sıcak bir yeğenim var. Dayısının bir tanesi doğum günün kutlu olsun.

Herkesin yeğeni güzeldir ama benimkisi hem güzel hem de özel bir yeğen. Nice nice mutlu yıllara dayısının bir tanesi.

Dayın her durumda hep yanında olacak unutma her zaman için sana destek olacağım. Doğum günün kutlu olsun biricik yeğenim.

Dayısının bir tanesi, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara.

Benim minik kuşum, küçük kanatlı güler yüzlü meleğim, dayısının bir tanesi, seni yanaklarından öpüyorum. Doğum günün kutlu olsun canım benim.

Bu yıl sana ümit edebileceğin her şeyi getirsin dayısının biriciği. Seni seviyorum ve seninle gurur duyuyorum. Nice mutlu yıllara.

Bugünün dününden farklı, yarınının umut kaynağı olsun, hayat sana istediklerini versin. Dayısının bir tanesi canım yeğenim her şey gönlünce olsun. Doğum günün kutlu olsun.

Dayın seni çok özledi, seninle görüşmek için fırsat kolluyor. Nice nice mutlu yıllara canım yeğenim.

Zor günlerde dayısının daima yanında olan ve benimle kalan canım yeğenim. Doğum günün kutlu olsun.

Unutma ki dayın seni bir gün değil her gün sevecek. Nice mutlu yıllara canım yeğenim.

Binlerce arkadaşım olsa, yüzlerce akrabam olsa, yeğenim yine dayısının hayatında en önce gelir. Doğum günün kutlu olsun biricik yeğenim.

Biricik yeğenim başarılarının devamını dilerim. Dayın her zaman senin yanında sakın bunu unutma. Nice nice mutlu yaşlara.

Sen dayından çok uzaklarda olsan da sakın unuttuğumu düşünme, sen her zaman benim kalbimdesin. Yeni yaşın kutlu olsun bir tanecik yeğenim.

Canım yeğenim dayın seni hiç unutmadı ve her zaman sevecek bunu unutma. Doğum günün kutlu olsun biricik yeğenim.

Her zaman neşeli ol ki yaşadığın hayattan zevk alasın, her zaman umutla yaşa ki yarınlara ümitle bakasın dayısının bir tanesi. Doğum günün kutlu olsun.

İnsanlığıyla kendini topluma örnek eden, saf ve temiz kalbiyle herkesi kendi gibi sanan, her ne olursa olsun her zaman yüzünden gülümsemesi eksik olmayan dayısının bir tanesi yeğenim doğum günün kutlu olsun.

Yeni yaşında tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle… Doğum günün kutlu olsun dayısının biricik yeğeni.

Umarım harika bir yıl geçirirsin ve yaşamında boyunca hep mutlu olursun dayısının bir tanesi. Doğum günün kutlu olsun.

Tüm içten ve samimi duygularımla doğum gününü kutluyorum dayısının bir tanesi.

En güzel günler senin olsun… Nice yıllara… İyi ki doğdun dayısının biriciği.

Bu dünyada yeğen kadar bir evlat sevilir başka da kimse sevilmez. Yeğenlerini en çok dayıları sever. Bunu asla unutma. Nice mutlu yıllara canım yeğenim.

Bence her dayının senin gibi bir yeğeni olmalı. İyiki varsın canım yeğenim, doğum günün kutlu olsun.

Dayısının bir tanesi sevgili yeğenim sonsuza dek en iyi arkadaşın olacağım. İyi günlerde ve kötü günlerde her zaman yanında olacağım. İyi ki doğdun.

İnşallah hayatta her zaman yüzün güler, işlerin yolunda gider. Yolun, bahtın açık olsun dayısının bir tanesi. Nice mutlu yılların olsun. İyi ki doğdun yeğenim.

Bugün pastanın mumlarını üflerken bir dilek tut. O dilekte dayın da olsun. İyi ki doğdun canım yeğenim.

Sen benim yeğenim değil bir arkadaşım gibisin, biz seninle dayı yeğen gibi değil iki arkadaş gibi büyüdük. Doğum günün kutlu olsun canım yeğenim.

Neredeyse dünyadaki her dayı yeğeniyle gurur duyar, bende seninle gurur duyuyorum canım yeğenim. Doğum günün kutlu olsun.

Bugün ve bundan sonra her günün mutlulukla geçsin dayısının en değerlisi. Doğum günün kutlu olsun canım yeğenim.

Dayısının en değerlisi canım yeğenim sana bakarken sana öyle alıştım ki, şimdi senden uzakta hayatım bom boş gibi yaşıyorum. Doğum günün kutlu olsun birtanem.

Ben senin dayın olarak seninle hep gurur duydum. Senin gibi bir yeğenim olduğu için hep mutlu oldum. İyi ki doğdun canım yeğenim, seni çok seviyorum.

Her zaman mutlu ol ki yaşadığın hayattan keyif alasın, her zaman ümitle yaşa ki geleceğine umutla bakasın dayısının biriciği. İyi ki doğdun canım yeğenim.

Biz seninle dayı yeğen gibi değil de candan iki arkadaş, iki sırdaş gibiyiz. Her zamanda öyle kalacağız. Aslan yeğenim doğum günün kutlu olsun.

Sağlıklı, huzurlu, mutlu, neşeli, eğlenceli, bol paralı, gezmeli, dinlenmeli, uyumalı, okumalı bir yeni yaşın olsun. Eeee daha ne olsun doğum günün kutlu olsun dayısının biriciği.

Yerin her zaman dayının yanında özel olacak. Doğum günün kutlu olsun biricik yeğenim.

Yeni yaşında huzurlu mutlu ve paralı olman dileğiyle doğum günün kutlu olsun dayısının biriciği.

Yeğenler bir bedende iki farklı armağandır; akraba ve arkadaş. Sende dayın için öylesin canım benim, doğum günün kutlu olsun.

Hadi gel artık dayısının biricik yeğeni çok özlettin kendini. Seni çok özledik. Doğum günün kutlu olsun canım benim.

Seni nasıl sevdiğimi ifade edecek bir kelime bulamadım bu doğum gününde canım yeğenim. Doğum günün kutlu olsun dayısının bir tanesi.

Dayı ile yeğen diğerlerinden farklı olur. Çünkü yeğenleri en çok dayılarını, dayıları da en çok yeğenlerini sever. Nice mutlu yıllara.


Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info