Eltiye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Eltime Doğum Günü Mesajı, Eltiye Doğum Günü Mesajları, Eltiye Doğum Günü Mesajı,
Yeni sayfa acarken sayfaların en güzeli senin kalbinde olsun eltim . Doğum günün kutlu olsun.

İyi ki doğdun canım eltim. Nice dolu yıllara. Sevgi dolu yaşlara. Doğum günün kutlu olsun eltim.

Güzellik dış da değil, içte olmalıdır. Önemli olan da kalp ve ahlak güzelliğidir elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Yıllar hızla geçse de bizler için yaşlanmayan, güzelliğini kaybetmeyen, ahlakını bozmayan, gülmelere doymayan bir eltim var. Doğum günün kutlu olsun elticim.

En özel gününün hatrına, mutlu olabileceğin, hayal ettiğin her şey kapını çalsın elticim. Doğum günün kutlu olsun.

İyi ki doğdun elticim. Sağlıklı mutlu yılların olsun, huzurlu geleceğin olsun. Doğum günün kutlu olsun.

Uzun ömürlü sevgi dolu yılların olsun canım elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Hayatında herşeyin güzel geçmesini temenni eder. Doğum gününü kutlarım elticim.

Kalbindeki güzellik seni bize fazlasıyla anlattı elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Sevdiklerinle uzun ömürlü yıllar dilerim elticim . Doğum günün kutlu olsun.

Yeni yaşına adım atarken mutluluğun en büyüğü senin üstüne çöksün eltim. Doğum günün kutlu olsun.

İyi ki aramıza katıldın eltim. İyi ki doğdun. İyi ki varsın. Doğum günün kutlu olsun.

İnsan doğarken kaderi bellidir. Allah senin kaderini de en güzelinden nasip etsin inşallah eltim. Doğum günün kutlu olsun.

Allah herşeyi kalbine göre nasip etsin. Mutlu yıllar elticim.

Her yeni yaşına basınca 1 yıl daha gençleşiyorsun elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Yeni yaşında da mutlu dolu yılların olsun. Neşeli sağlıklı ömürler diliyorum.

Geçmiş de kalan kötü günler yeni yaşında sana mutluluk olarak geri dönsün elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Dünya hayatında hiç bir zaman Gülüşlerin eksik olmasın. Nice mutlu yıllara elticim.

Yeni yaşına adım atmanın mutlululuğunu yaşıyoruz. Uzun ömürlü sağlıklı nice yıllara elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Gülmek kaderin olsun, huzur evin olsun, sağlığın ömür boyu kalbinde yuvalansın elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Yeni yıla başlarken, pastanı üflerken bizi de tutacağın dileğin içine almayı unutma elticim . Doğum günün kutlu olsun.

Yeni yaşın kutlu olsun eltim. Herşey gönlünce olsun. Mutluluk seninle, huzur seninle doğsun.

Hayat yağan yağmura benzer, yağmur taneleri yere düştükçe yağmur taneleri geri dönmez geldiği yere. Geride kalan yaşının da geri gelmeyeceği gibi yeni yaşında bu mutlu gününde de mutluluğunun asla bitmemesini temenni eder. Doğum gününü kutlarım elticim.

Eltim yeni yaşın kutlu olsun. huzur kaderin olsun. Kalbinde ki mutluluk yarının olsun. Doğum günün kutlu olsun.

Eltilerin en iyisi, senin gibi bir eltim var iken bilmelisin ki kimse senin tırnağın ucu kadar olamaz. Yeni yaşında mutlu yıllar dilerim. Doğum gününü en içten kutlarım elticim.

Güzel günlerde, kötü günlerde de bana eğitimin en güzelini verdin. Verdiğin emeklerden dolayı sana bir kez daha teşekkür ederim. Doğum günün kutlu olsun eltim.

Sevgi aşk dolu bir eltim var. Güler yüzlü, neşeli, mutlu, huzurlu yılların olması dileklerimle. Doğum günün kutlu olsun.

Hiç bir zaman kötü insan olma. yeni yaşında da daima en iyilerden ol. Doğum günün kutlu olsun eltim.

Hayatın gün ışığına benzesin. Sürekli gün sana doğsun bir tanecik eltim. Doğum günün kutlu olsun.

Eltiler arasında kimseyle anlaşamaz ken bir seninle anlaşabildik. İyi insan, iyi elti hiç bir zaman değişmez. Mutlu gününde yeni yaşında gelecekte herşeyin hayırlara vesile olmasını dilerim. Doğum günün kutlu olsun elticim.

Kurmuş olduğun hayallerine kavuşman dileğiyle, Doğum günün kutlu olsun eltim.

Hislerin hislerimdir. Bu özel günün hepimiz içindir. Çünkü seni asla yalnız bırakmayız elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Mutluluk gözlerinde okunur, sevincin kalbinde hissedilir, sağlıklı mutlu günlerin olsun. Doğum günün kutlu olsun eltim.

Sevgi dolu sağlıklı uzun ömürlerin olsun elticim. Doğum günün kutlu olsun.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info