Eşe Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Eşe Doğum Günü Mesajı, Eşe Doğum Günü Mesajları, Eşime Doğum Günü Mesajı
Bugün benim herkesten daha iyi tanıyan ve beni sevmeyi seçen insanı kutlamam gerek. Bana olan aşkın ve sabrın için teşekkürler. Hayatımda sen olduğun için çok şanslıyım.

Hayatın bazen bizlere yaptığı süprizlerin en güzelisin sen benim mucizemsin seninle var olan her şeyi seviyorum belki doğduğun andan bu zamana kadar yanında değildim ama sana her şey üzerine söz veriyorum bundan sonra ölünceye kadar her sabah ilk ben sana iyi ki doğdun diyeceğim iyi ki doğdun kocacığım.

Sen ömrümde olmadığına inandığım değerlere Rastladığımsın.. Sen… Bulduğuma hala inanamadığımsın… Sen gülücüklere herkesten fazla layık olduğuna inandığımsın. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Hayatta hep olmak istediğim yerdeyim… Kollarında.. İyi ki doğdum canım eşim.

Bugün güneş sanki ayrı bir gülümsüyor sevgilim sebebi belli iyi ki doğdun…

Ben seninle yeniden doğdum sevgilim ve sen iyi ki doğdun ve iyi ki varsın bitanem.

Sen bana huzur, sen bana ilaç sen bana biricik eş oldun bitanem iyi ki doğdun.

Sen benim gün ışığımsın. Doğum günün kutlu olsun aşkım.

Birlikte daha güzel günler göreceğiz dedi adam… Kadın ise bana bakan bu bir çift göz benim en güzel günüm diye yanıtladı. İyi ki doğdun canım.

İyi ki doğdun, iyi ki benimsin, benimlesin. Seni çok seviyorum.

Hayatımın parçası olduğun için çok mutluyum. İyi ki doğdun sevgilim.

Seni çok seviyorum biricik aşkım. İyi ki doğdun nice nice yaşlara.

Allah’ıma binlerce şükür, senin gibi bir eşim olduğu için nice yıllara…

Yıllar seni benden ayırmasın. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun. Nice senelere…

Sen benim hayat ışığımsın. Varlığımın tek nedeni, doğum günün kutlu olsun…

Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Doğum günün kutlu olsun.

Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Geldin gönlümün sultanı oldun. Biricik aşkım seni çok seviyorum. Nice yaşlara…

Benim en güzel yanımsın, hayat arkadaşım, eşim, canım her şeyim. İyi ki doğdun…

İyi ki doğdun, iyi ki benimsin, benimlesin. Seni çok seviyorum hayat arkadaşım, sevgilim.

Hayat arkadaşım, can yoldaşım, gönüldaşım seni çok Eşe Doğum Günü Mesajları ama çok seviyorum iyi ki doğdun.

Yanı başımdan hiç ayrılmadan daha nice nice yıllar geçirmeyi dilerim. İyi ki doğdun aşkım.

Bir yaşına daha benimle birlikte girdiğin için sana çok ama çok teşekkür ederim. Nice yıllara…

Yanımdan hiç ayrılma, beni hep sev çünkü sen olmadan ben yaşayamam bir tanem. Nice yıllara…

Ömrümün sonuna kadar yanı başından ayrılmayacağıma söz veriyorum. İyi ki doğdun canım bir tanem.

Gülen yüzün hiç ama hiç sönmesin. Allah seni benden ayırmasın. Canım iyi ki doğdun, nice yıllara.

Bu zorlu ve çetin hayatta, huzurlu bir nefes aldığım tek yer senin yanındır. İyi ki doğdun canım.

Allah hep gönlüne göre versin, hep sağlıklı ve yanımda ol. Seni çok seviyorum iyi ki doğdun aşkım.

Hep beraber yaşlanalım, yanımdan hiç ayrılma seni çok ama çok seviyorum aşkım, hayatım. İyi ki doğdun…

Hayatımın varlık sebebi seni çok seviyorum ve doğum gününü kutluyorum. Nice mutlu, sağlıklı yıllara…

Bir yıl daha yaşlandın benimle beraber ne mutlu bana. Nice nice yaşlara, mutluluklara… İyi ki doğdun aşkım…

Annenden Allah binlerce kere razı olsun, senin gibi bir insanı doğurduğu için. İyi ki doğdun güzeller güzeli…

Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır. Sen benim hayat ışığımsın. Varlığımın tek nedeni, doğum günün kutlu olsun.

Anıların, umutların ve hayallerin hep huzur dolu olsun, doğum günün her gününden daha neşeli olsun her şeyim.

Sen benim hayat arkadaşım ve en kıymetlimsin. Allah’ım sana sağlık, afiyet versin başımızdan ayırmasın. Nice senelere bir tanem…

Bugün seni tanıyan ve bu muhteşem insanı seven herkes için çok önemli. Doğum gününde ve her zaman her şeyin en mükemmelinin senin olması dileğiyle. Seni seviyorum.

Bu gün güzeller güzeli eşimin doğum günü. Bu gün benim en güzel günüm. Hayat hep sana mutluluklar getirsin bir tanem. Daha hep beraber nice yaşlara…

iyiki doğdun yuvamın güzel prensesi nice yıllara.

Güncelleme: -22 Mart 2021


Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info