Evlada Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Evlada Doğum Günü Mesajı, Evlada Doğum Günü Mesajları, Evladıma Doğum Günü Mesajları
Hayatın gözbebeklerindeki ışık gibi umut dolu huzur verici olsun. Doğum günün mutlu ve neşe ile dolsun. İyi ki doğdun bitanecik evladım.

Yeni yaşının sana sağlık, mutluluk ve huzur vermesi dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Bu yaşında mutlulukların en iyisini yaşar, başarının merdivenlerini rahatlıkla çıkarsın ve umarım yüzün hep güler, mutluluğunu hiç yitirmezsin. Doğum günün kutlu olsun biricik evladım!

Dünyada birçok insan vardır, kimi mutlu, kimi mutsuz, kimi gülüyor, kimi ağlıyor, ama tüm güzelliklere layık biri var! O da şu anda bu mesajı okuyor. Nice mutlu yıllara bitanecik evladım.

Doğum günün sana tıbbı şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesi dileğiyle. İyi ki doğdun ve iyi ki varsın biricik evladım.

Bugün tüm dileklerinin gerçek olması en büyük dileğim. Nice mutlu yıllara canım evladım.

Doğum gününden sonra yeni bir yıla merhaba diyeceksin. Hayatına yeni bir sayfa açman dileğiyle. Mutlu yıllar canım evladım.

Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Doğum günün kutlu olsun biricik evladım.

Bugün belki de çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun en farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın, iyi ki doğdun canım evladım.

Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun biricik evladım.

Gözlerime baksana, sevincimi anlasana, bugün en güzel gün bana. Doğum günün kutlu olsun biricik evladım.

Üzgünüm, belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle beraber kutluyorum. Yakında görüşmek üzere, Nice yaşlara biricik evladım.

Hayatının geri kalanı yüreğinin güzelliği gibi sevgi dolu geçsin biricik evladım. Doğum günün kutlu olsun!

Yine mutlu, yine umutlu, yine sevgi dolu nice yıllara, doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Sevmeyi sevilmeyi hak eden yüreğinle hayata hoş geldin. Doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Yeni yaşının sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Mutlu ve neşeli olman dileklerimle. Doğum günün kutlu olsun canım evladım!

Bir dakika için seni düşünen biri olduğunu bil ve sevincini hisset! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun bitanecik evladım. Nice mutlu senelere.

Aşkta, parada, sağlıkta her zaman kazanacağın çok mutlu geçecek yeni bir yaş dilerim. İyi ki doğdun bitanecik evladım. Nice mutlu yaşlara.

İçindeki dünya huzurla dolsun, yarınların bugünlerinden daha güzel olsun. Doğum günün kutlu olsun canım evladım.

Yeni yaşın sağlık, başarı ve mutluluk dolu olsun. Doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan. Bil ki unutulmadın. Doğum günün kutlu olsun bitanecik evladım.

Doğum günün kutlu olsun biricik evladım, hep böyle güzel melekler doğsun.

Yeni yaşında mutluluklar hep seninle olsun ve bütün dileklerin gerçek olsun. Doğum günün kutlu olsun canım evladım.


Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info