Öğretmene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Öğretmene Doğum Günü Mesajı, Öğretmene Doğum Günü Mesajları, Öğretmenime Doğum Günü Mesajları
Ömrünüz uzun, verdiğiniz notlar bol olsun. Öğretmenim doğum gününüz kutlu olsun.

Sevgilerin en güzeli, saygıların en masumu sizin olsun, yaşamınız mutluluk, sevinç dolsun. Öğretmenimin doğum günü kutlu olsun.

Benim hayatımda önemli yere sahip olan değerli öğretmenimin doğum gününü kutlarım.

Üzerimde büyük emeği bulunan canım öğretmenimin doğum günü kutlu olsun.

Allah’tan dileğim bugün sizin için hayırlı olan dilediğiniz bütün dilekleriniz gerçek olsun. Doğum gününüz kutlu olsun.

Özlem ve hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle nice yıllara öğretmenim.

Bizlerin başarısı için sürekli çalışan, çabalayan ve bizler başarınca mutlu olan öğretmenim bu gün senin en mutlu günün olsun. Bundan sonraki her günün en mutlu gününden daha mutlu olsun. Yeni yaşın kutlu olsun.

Öğretmenler bir gül gibidir; koku verir, güzelliği gösterirler ama asla dikenini batırmazlar. Doğum gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Siz sevgiyi ve saygıyı en çok hak edensiniz. Bu yüzden en büyük mutluluklara ulaşmasını dilediğim biricik öğretmenimsiniz. Doğum gününüz kutlu olsun.

Özel günlerde özel insanların hatırlanacağını bana siz öğrettiniz öğretmenim. Bu özel gününüz kutlu olsun. Nice yıllara.

Hayatıma anlamlı dokunuşlarınız için, bıraktığınız güzel izler için size minnettarım. Dilerim her şey gönlünüzce olur. Doğum gününüz kutlu olsun.

Bana bir çiçek çiz dediğinde seni çizmek istemiştim öğretmenim. Çünkü benim en narin, en güzel kokan çiçeğim sendin. Öğretmenim doğum günün kutlu olsun.

Bu özel gününüzde sağlık, başarı ve mutluluk her zaman sizinle olsun. Allah ömrünüzü hayırlı kılsın. Doğum gününüz kutlu olsun.

Şefkat dolu yüreğiniz, her zaman destekleyen sözleriniz, hiçbir karşılık beklemeden verdiğiniz sevginiz için binlerce kez teşekkür ediyorum. Sizi çok seviyorum. İyi ki doğdunuz.

Dünyanın en kutsal mesleği öğretmenliği, dünyanın en temiz duygularıyla icra eden değerli öğretmenime sevgilerle. Doğum gününüz kutlu olsun.

Bana yaşamın sırlarını, geleceğin önemini, ilim ve irfanı öğreten değerli insan, öğretmenim! Sizin emeklerinizin karşılığını ödemek mümkün değil. Sizin varlığınız bizim için çok değerli. Siz bizim en kıymetlimizsiniz ve bu özel günde yani doğum gününüzde sizi mutlu etmek istiyoruz. Doğum gününüzü canı gönülden kutluyoruz.

Bizleri çocuğu kadar çok seven, hatalarımızı gerektiğinde görmezden gelen, her zaman iyiliğimizi düşünen çok değerli öğretmenim. İyi ki varsınız. Nice yıllara.

Siz bana sadece okumayı, yazmayı değil; hayattaki her zorluğa göğüs germeyi her zaman mücadele etmeyi ve ne olursa olsun pes etmeden yaşamayı öğrettiniz. Benim için çok değerlisiniz. Doğum gününüz kutlu olsun.

İnsanlar geçmişte yaşadıkları çoğu şeyi unuturlar ama öğretmenlerinin hiçbirini unutmazlar. Çünkü onlar unutulacak insanlar değillerdir. Öğretmenimin doğum günü kutlu olsun.

Allah, sizi , matematik problemlerinin, sayıların eşitsizliğinin, belirsiz denklemlerin mutsuzluğundan uzak etsin. Yarınlarınız gönlünüzden geçtiği kadar güzel geçsin. İyi ki doğdunuz.

Yarın hayallerinize yaklaşmak için büyük bir adım atmanız ve emeklerinizin karşılığını her zaman almanız dileğiyle. Hak ettiğiniz mutluluğa ulaşacağınıza inancım sonsuz. İyi ki doğdunuz.

Size dünyadaki en değerli hediyeyi vermek isterdim ama hiçbiri sizin karşılıksız emeklerinizi, o yüce sevginizi ve değerli fedakarlıklarınızı karşılayamaz. Doğum gününüzü kutlar, ellerinizden öperim.

Ders anlatışınız kadar akıcı, güzel bir hayatınız olsun, not veren kaleminizin mürekkebi bol olsun, Canım öğretmenimin doğum günü kutlu olsun.

Öğretmenim, nice mutlu, huzurlu, neşeli yaşlara.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info