Ölen Kardeşe Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Ölen Kardeşe Doğum Günü Mesajı, Ölen Abiye Doğum Günü Mesajı, Ölen Ablaya Doğum Günü Mesajı
Bugün senin doğum günün bana her şey seni hatırlatıyor, baktığım her yerde seni görüyorum, seni çok özlüyorum canım ablam.

Ayrılık zordur bedenen sevenlere, sen her zaman bizim kalbimizde yaşayacaksın. Doğum günün kutlu olsun güzel kardeşim.

Güzel abim yokluğun çok soğuk ve acı, sensizlik kocaman bir boşluk. Eğer bugün sen olsaydın doğum gününü kutlayacaktır. Doğum günün kutlu olsun abiciğim.

Hani diyordun doğum günüme gelecekseniz birlikte pasta yiyecek çok eğleneceğiz, bak bugün yine senin doğum günün ama hiç neşemiz yok. Seni çok özledik kardeşim.

Bugün doğum günün güzel abim, doğum gününü kutlamak için mezarının başına geldim. Seni çok seviyorum abiciğim.

Benim canımdan çok sevdiğim nur yüzlü abim kabrin nuru pür, mekanın cennet, doğum günün kutlu olsun.

Aramızda yoksun bugün yine gözlerim doldu, doğum gününde sensiz çok yalnızım abiciğim, seni çok özledim.

Bu hayata yorgunum, kırgınım, bu kadere dargınım, küskünüm çünkü seni bizden aldı. Doğum günün kutlu olsun abim.

Canım abiciğim sen aramızdan ayrılalı yıllara oldu ama senin yokluğuna hiç alışmadım. Sen varmış gibi yaşıyor, sen bir gün çıkıp gelecekmişsin gibi yollara bakıyorum. Seni çok özledim.

Cennette kutladığın bu ilk doğum günün kutlu olsun canım abiciğim.

Canın sıkıldığı zaman beni ara diyordun. Söyle şimdi canım sıkıldığı zaman, seni özlediğim zaman kimi arayayım. Bak şimdi senin yanında mezarının başındayım. Biliyor musun bugün senin doğum günün kutlamaya geldim bak.

Sensiz günler gelip geçiyor, mevsimler değişiyor, yıllar su gibi akıp gidiyor ama sana olan özlemim geçmiyor, hala günlerimde seni arıyor, hep gözlerim uzaklara dalıyor seni anıyorum. Doğum günün kutlu olsun kardeşim.

Bugün senin doğum günün bana her şey seni hatırlatıyor, baktığım her yerde seni görüyorum, seni çok özlüyorum.

Öpemediğin, sarılamadığın, koklayamadığın birini özlemek; ölümü özlemek gibidir ablam.

Mekanın cennet olsun, doğum günün kutlu olsun kardeşim.

Planlarımız istediğimiz gibi olsaydı şimdi ben burda tek birlikte olacaktık kardeşim.

Seninle birlikte yaptığımız her şey, seninle birlikte gezdiğimiz her yer bana seni hatırlatıyor. Uzaklara bakıyorum gözlerimin önüne sen geliyorsun. Seni çok özlüyorum canım kardeşim.

Allah’ım sevdiğim insanı canım kardeşimi bu gece rüyalarıma gönder. Onu çok özledim rüyamda ona sıkı sıkı sarılmak ve özlemimi biraz olsun gidermek nasip et.

Bir yıl daha geçti sensiz koskocaman bir yıl daha onsuz. Canım kardeşim doğum günün kutlu olsun.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info