Sevgiliye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Sayfa İçeriği: Sevgiliye Doğum Günü Mesajı, Sevgiliye Doğum Günü Mesajları, Sevgilime Doğum Günü Mesajları Resimli
Sen hayata ne verirsen, hayat sana daha güzelini verirmiş. Ben hayata ne verdiğimi bilmiyorum ama bana hiç beklemediğim kadar güzel olan seni verdi. İyi ki doğdun, iyi ki birlikteyiz. Seni çok seviyorum canım sevgilim.

Sevgilim iyi ki doğdun. Birlikteliğimizde hayatıma getirdiğin her şey için sana teşekkür ederim. Yanından bir an bile ayrılmak istemiyorum. Bu mutluluğu seninle paylaşmak şimdi en güzel hayalim, seni çok seviyorum sevgilim. İyi ki doğdun.

Bu sabah güneş senin için doğdu. Bugün hep hayal kuruyorum, düşlerimde hep sen… Şimdi seninle birlikte, huzurla ve mutlulukla geçecek daha nice yıllarımızın hayalini kuruyorum. Bir tanem, doğum günün kutlu olsun.

Seninle bir ömür geçirmek ve her an seninle olmak bana en büyük hediye. Bugün senin en özel günün. Mutluluk da sayende her gün benim. Baharda yeniden doğan doğa gibi, güneşin ısıttığı papatya dolu kırlar gibi enerji dolu bir yaş seni bekliyor. Doğum günün kutlu olsun sevgilim. İyi ki varsın. İyi ki sıcacık duygular getiriyorsun hayatıma.

Hayatımda ne aradıysam bil ki sende buldum. Senden öncesi yoktu benim için, seninle yeniden var oldum. Sende bütün ümitler, sende bütün gelecek. Ben artık sen olmuşum. Doğum günün kutlu olsun canımın içi sevgilim, seni çok seviyorum.

Canım sevgilim, varlığınla hayatıma renk katıyorsun. Seninle dolu dolu geçen zamanlarda bunu daha da iyi anlıyorum. Şimdi uzanıp sana dokunur gibi, kelimelerimle yanındayım. İyi ki doğdun, seni çok seviyorum.

..ve ben bütün zamanımı ve bütün zamanımdan bin kat fazlasını ve daha da iyisi, dünya üzerinde var olan bütün zamanları senin için kullanmak istiyorum; seni düşünmek, senin içinde nefes almak için.”, demiş Franz Kafka. İşte sen böyle seviyorum dünyam, hiç ayrılmayalım. Doğum günün kutlu olsun.

Pastanın üzerindeki mumlar sönüyor olsa bile senin içindeki mutluluğun ve güzelliğin asla sönmesin. Ne zaman karanlıkta kalsan, ruhunun parlak ışığı yolunu aydınlatsın. Nice mutlu yılların olsun sevgilim, seni çok seviyorum.

Ruhumu ruhunda hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin yapamadığı o mutluluğu koymayı başardığın için teşekkür ederim. İyi ki doğdun, iyi ki doğdun da hayatımın bir parçası oldun canım sevgilim. Doğum günün kutlu olsun, seni çok seviyorum.

Geçmişteki günlerini ileride gülerek hatırlayacağın, hayatında üzüntüden çok neşenin olacağı güzel bir yılın olsun sevgilim. İyi ki doğdun, güzel yaşlara ve günlere…

Hayatın beklediğimden daha harika olabileceğini gösteren insan. Seni hayattaki her şeyden daha çok seviyorum. İyi ki doğdun!

Seninle birlikte olmak boş bir defteri en güzel cümlelerle doldurmak gibi. Yüzümdeki tebessümlerin ve mutlu anlarımın en büyük sebebisin. İyi ki doğdun bebeğim, seni çok seviyorum.

Seninle yaşlanmak ve her an yanı başında olmak bana en büyük armağan. Bugün senin günün, mutluluksa sayende her gün benim. Baharda uyanan doğa gibi, ırmaklar ve deniz suyu gibi, güneşin ısıttığı papatya dolu kırlar gibi enerji dolu bir yaş seni bekliyor. Doğum günün kutlu olsun bebeğim. İyi ki varsın. İyi ki sıcacık duygular getiriyorsun hayatıma.

Saçlarını, gözlerini, ellerini düşünerek başladım güne bugün. Senin günün, doğum günün kutlu olsun. Kocaman bir özlemle, aşkla, yalnızca yanında olmak isterdim.

Heyecanla, başarıyla ve yeniliklerle dolu bir yaş dilerim tatlım. İyi ki doğdun!

Sevgilim, yılın en güzel gününü seni düşünerek geçiriyorum. Yanında olamasam da büyük bir özlemle doğum gününü kutlarım.

Sevgili Sevgilim! Her şeye rağmen bir yıl daha olgunlaştın; zorlukları ve neşeyi geride bıraktık. Nice yaşlara.

Yepyeni bir yaşla hayatın sana tüm umutlarının yeşerdiği, başarılı ve mutlu bir yıl getirmesini dilerim. En içten dileklerimle doğum gününü kutlarım.

Doğum günün kutlu olsun canım. Hayallerinin gerçekleştiği yepyeni ve taptaze bir yaş olsun.

Canım, doğum günün kutlu olsun. Güzel hatıralarla dolu yılları geride bırakarak büyüyoruz. Birbirimizin elini hiç bırakmıyoruz. Bağlılıkla özveriyle ışıldayan nice güzel yaşlara.

Zor zamanları aşıp bu günlere ulaşmak ne güzel. Bana yaşattığın her anı için teşekkürler sevgilim. İyi ki doğdun da benim oldun. Hayata beraber tutunmak, yola beraber çıkmak ve aşkımız her şeyi aşmak için bize güç veriyor.

Bana destek olan, her an özverili davranan canım sevgilim… Doğum günün kutlu olsun. Sana yazarken kelimelerin hep yetersiz kaldığı hissine kapılıyorum. En büyük ifadeleri kullansam yine aşkımı anlatmaya yetmiyor. Kocaman bir sarılışla, içtenlikle, gülüşünle hissettirdiklerin bu satırlara sığamaz. İyi ki doğdun bir tanem.

Yılın en güzel günü senin doğum günün. Çünkü seni çok ama çok seviyorum. Bunu kelimelere dökmek çok güç. Çok güç seni nasıl da sevdiğimi söyleyivermek. Yılın en güzel en özel günü bugün. Çünkü yaşamıma değer katan, düştüğümde elimden tutan, hep yanımda olan sendin. Her zaman da sensin. Aşkımızın bir ağaç gibi göğe eriştiğini görmek kıvanç veriyor. Sen hep benim kal olur mu? İyi ki varsın sevgilim.

Canım sevgilim, doğum günün kutlu olsun. Güzelliklerle çevrili bir yılı daha geride bıraktık ve bir yenisi dolu dizgin geliyor. Beraber olmanın mutluluğuyla geçiveren yıllarımız çok olsun.

İyilikle, barışla, umutla dolu bir yaş olmasını diliyorum. Seninle neler keşfedeceğiz, neler yaşayacağız, planlarımız nasıl gelişecek merak içinde bekliyorum. Seni seviyorum.

En güzel dualarımda sen varsın ve sen, Rabbimin bana en özel armağanısın. İyi ki doğdun yaşama sebebim.

Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır sevdayı körükleyen? Sahi nedir aşk, nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mıdır aşk, yoksa yanan ateşe parmaklarınla dokunmak mıdır? Biricik aşkım doğum günün kutlu olsun.

Bugün seni tanıyan ve bu muhteşem insanı seven herkes için çok önemli. Doğum gününde ve her zaman her şeyin en mükemmelinin senin olması dileğiyle. Seni seviyorum.

Benim için yaptığın şeyler için seni seviyorum. Kötü hissettiğimde beni cesaretlendirdin, kendimle ilgili iyi hissetmemi sağladın. Beni güldürdün, bana birçok yönden aşkı gösterdin. Mutlu yıllar aşkım ve arkadaşım!

Bir tanem, bugün yılın en güzel günü. Çünkü küçücük bir bebek olarak dünyaya geldin ve bugün gözlerini açtın. Yıllar geçti ama sen hala benim bebeğimsin. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info