Instagram Biyografi Sözleri

 Gelişen teknoloji ve platformlarda birlikte artık sosyal medya kimliğimiz olmuş durumda. Instagram biyografi sözleri de Instagramdaki kimlik oluşumunda önemli yere sahip. Genel olarak, Instagram’a biyografi linkleri, profil fotoğrafları vs. koyulur ve bu çerçevede güzel bir izlenim elde edilmeye çalışır. Tabi bunları destekleyecek, instagram biyografisi sözleri cool içeriğimizle de daha da güzel izlenimler kazanabilirsiniz.


Biyografiye yazılacak sözler çok dikkatli seçilmelidir. Çünkü, karşınızdaki kişinin sizi tanımadığını unutmayın. Sadece biyografide yazan kadarı ile tanınıyorsunuz. Bu nedenle argo, küfür vb. saldırgan kelimeler kullanmamanızda fayda var. Çünkü bu tarz hareketler kötü bir izlenim bırakabilir. Bu yüzden biyografi sözleri değerlendirmenizi çok iyi yapmalısınız. Eğer bu konu hakkında yeterli fikriniz yoksa en güzel instagram biyografileri araştırması yapabilirsiniz.




Just Sleeping. Korktuğum oI, bâşımâ gel. Velev ki konuştuk? Kuşlâr güzel, hâyât uçuyor. âltâr’ın oğlu Târkân. Durumum yok, yâzâmıyorum. Nâsıl olâcâk bu işler? Ruhunuzu sâtmâyın! Kirâlâyın… Ne hâliniz vârsâ gülün. Ve âşk Bizâns kâdâr kâhpe ârtık. Biz kâybettiklerimiziz. Yâzmıyor, hiç âmâ hiç yâzmâyâcâk. Sânmıyorum âmâ iyi geceler. Çünkü kırıldım sâç uçlârımâ kâdâr! Durâlım burâdâ, güzel esiyor. âcele işe çünkü benim de çişim geldi. âferin kirpik, gözüme girdin! Kâlp herkeste vâr yürek bâşkâ bir şey. İnsânlık öldü, kâtili menfâât! Tâhâmmül gerek özlem iyice ârsızlâştı. Her dost dosdoğru dost olmuyor. Tâmâm tâmâm âdımlâ seslensen de olur. N’âpcân ben de böyle bi insânım. Bende durân zâmân sende nâsıl geçiyor? Bânâ senin olduğun şehir lâzım. Ne mesâfesi? Sen benim soI yânımdâsın. Şârâp olâyım, şerefe kâldır beni. Seviştiğin kâdın girdiğin günâhâ değmeli. Hângimiz sevmedik çılgınlâr gibi? âşk, kâlbi geleceğe örgütleyen siyâsettir. Kârtlârı kâder kârıştırır biz oynârız. Yânâklârım vârken cânımı sıkmân çok sâçmâ. Muhâbbet âğınâ giriş için dokunun. Silâhı bilmem âmâ boş insânı şeytân doldurur. Erkekler ikiye âyrılır mâç yâpârlâr. Sendeki hâvâ benim bisikletin tekerinde de vâr. Kim vurduyâ gittim, birâzdân dönücem. Susuyorsâk bir nedeni vâr çok feci soğân yedim… Öp beni, bu bütün sorulârın cevâbı olur. Yâ fârkımâ vârdığındâ fârkın kâlmâmış olursâ? Tâhâmmül gerek, özlem iyice ârsızlâştı. Belki bir gün âynı yerde gülümsersin gözlerime… âşk iki kişiyle oynânır, iyi olân kâybeder. Hâyât güzel sânmıştım. Meğerse. Kâfâm güzelmiş. Vâkit nâkittir de kârtlâ ödeyemiyor muyuz yâ… Unutmâ her ten hâz verse de her omuz güven vermez. Herkesi sevebilme ihtimâlin cânımı çok sıkıyor. Hâyâtımdâ en önemli olân şey birâz dâhâ uyumâk şuân. âşk mı pârâ mı? – “âşk” olsun tâbii ki de pârâ. Bir kulunu çok sevdim âmâ o şu ân bâşkâsınâ çevrimiçi. Bânâ dâ yâzıklâr olsun çâğırsân yine geleceğim. Her zâmân seninleyim dediğin gün bile yânımdâ yoktun… Denize kıyısı olmâyân insânlârı hiç sevemedim. âllâh’ım sen bânâ doğru yolu göster o mâl beni bulâmâz. Mâsumduk nefisle ve şeytânlâ tânışmâdân önce. Hâvâ dâ âynı benim gibi. Ben de böyle bir ândâ soğuyorum. âklınâ hiç gelir miydi hiç âklımâ gelemeyeceğin… Bânâ müsââde ben dokunâmıyorum yâzdıklârım dokunsun. Kâybettiklerim ârâsındân en çok âklımı özlüyorum. Niye sâttın vücudunu? Dâhâ mı kötü dedi sâtmâktân ruhumu. Bu hâyâttâ gülmemi isteyen tek kişi fotoğrâfçıydı. Hângi geri zekâlı beyinsiz özürlü benim eşyâmı tâmâm burdâymış. Bâzı insânlâr birbirlerini bulduklârı ân kâybetmiştir. Şimdiki âşklâr mektup misâli yâzmâ yâlâmâ işin bitince postâlâmâ. Bir tek ben âkıllıyım. Geriye kâlân herkes geri zekâlı… Oldum olâsı içimde biri tüm gücüyle hiçbir şey olmâmâyâ çâlışıyor… İnsânlâr yâşâmâyâ devâm edecek bâzılârı dâ ölmeye. Kırılâcâk 206 tâne kemiğiniz vârken âptâlın biri gelir kâlbinizi kırâr. Dünyâyı küçük gördüğü için kendini büyük sânıyordu. Pârâsı olsun yeter diyen kızlâr nefes âlsın yeter diyen erkeklere yâkışır. Neden sâncılâr eksik olmâz iyi insânlârın yüreğinden? Sâhibinden sâtılık âşklâr gördüm ben kârâktere sıfır şer.fsiz mânzârâlı. Câncâğızım yufkâ yüreklerimizle kıymâlı börek yâptılâr. Yâğ sâtârdık bâl sâtârdık ne güzel yıllârdı kimsenin kimseyi sâtmâdığı… Beş kuruşluk insânlârın milyonluk tâvırlârınâ hâstâyım.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info