Korece Güzel Sözler

 Instagram, yediden yetmişe herkesin kullandığı bir sosyal medya platformu olarak karşımıza çıkıyor. Bu bağlamda da Instagram sözleri araması bir hayli yüksek. Bizlerde bu içeriğimizde sizler için Instagram post sözleri tarzında güzel içerikler hazırladık.


Bilindiği üzere, zaman geçtikçe Korece Güzel sözler ortaya çıkıyor. Bizler, çağa ayak uydurarak zamana en uygun Instagram sözlerini içeriğimize ekliyoruz. Bu sayede içerik sürekli olarak güncellenip, çağdan kopmuyor. Bu nedenle de paylaşacağınız bu sözler ile kendinizi bir adım öne çıkartabilirsiniz.


Söz instagram olunca tabi devreye resimli instagram sözleri de giriyor. Instagram, görsele dayalı bir platform olduğu için görselin önemi bir hayli fazla. Bu nedenle sizlere hem görsel içerikli hemde yazımsal içerikler sağlayarak tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacağız.




이미 넌 나의 영혼인걸...
İmi non naye yonghoningol...
Sen zaten benim ruhumsum...

외부는 매우 행복 보이는에서, 하지만 지속적으로 불가능 행복 해요. 나는 사람니까.

Vebunın meu henbog boinıneso, haciman çisokcokılo bolganıng henbog heyo. Nanın saramnikka
Dışarıdan bakıldığında çok mutlu görünüyorum, ama sürekli mutlu olmam imkansız. Çünkü ben bir insanım

넘어져, 다치고, 아파도, 끝없이 달리네 꿈을 향해

Nomoçyo, daçigo, apado, kıtobsi dalline kumıl hyanghe
Düşsem, yaralansam, acılar içinde kıvransam bile hayallerimin arkasından koşacağım

삶이 힘들어도 끝까지 포기 말아.
salmi himdırodo kıtkaci pogi mara.
Hayat zor olsa bile, asla pes etme.

가지마. 떠나지마. 내 곁에 있어줄수는?..
Kacima. Tonacima. Ne kyote itoculsunın?..
Gitme. Beni bırakma. Yanımda kalamaz mısın?..

와 통증이 웃음을하지 않는 것을 알고 아무도와 사랑에 빠졌다.
Va tongcıngi utımılhaci anın gotıl algo amudova sarang-e paçyoda.
Ve ben acıtacağını bile bile hiç gülmeyen birine aşık oldum.

항상 난 너였기에. 너를 믿었넌나기에
Hangsang nan noyotkie. Norıl midot non nakie.
Her zaman benim için sendin. Sana inanmıştım ben.

잘자요. 사랑합니다.
Çalcayo. Saranghabnida.
İyi geceler. Sizi Seviyorum.

어떤 말로도 너를 표현할 수 없지만.
Otton mallodo norıl pyohonhal su opjiman.
Hiçbir kelime seni tarif edemez.

너무 아프지만 이젠 널 추억이라 부를게.
Nomu apıciman icen nol çuogira purılke.
Çok acıtsa bile, artık seni geçmişe bırakacağım.

지도는 필요 없어 내 맘이 널 가리겨.
Çidonın pilyo opso. Ne mami nol kalikyo.
Haritaya ihtiyacım yok. Kalbim beni sana yönlendiriyor.

니가 세상 에서 제일 소중해.
Niga sesang eso çeil socunghe.
Sen benim hayatımdaki en önemli şeysin.

생일 죽하 해요.
Sengil çukha heyo.
Doğum günün kutlu olsun.

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info