Twitter Sözleri

 Twitter, genellikle eğitim seviyesi yüksek insanların kullandığı bir platform olarak göze çarpıyor. Twitter sözleri içeriğimizde de platformun bu özelliğini göz önünde bulundurarak, entelektüel seviyesi yüksek kelimeler paylaşmaya çalışacağız. Çünkü, Twitter düşünce platformudur. Düşünce platformuna uygun sözler kullanmak yararınıza olacaktır.

twitter güzel sözler



Söz Twitter olunca tabi devreye ‘anlam’ da giriyor. Anlamlı Twitter sözleri ile anlam karmaşasını ortadan kaldırıp, daha yüksek düzeyde paylaşım yapabilirsiniz. Tweet sözleri, seçilirken dikkat edilmesi gereken en önemli şeyden birisi de herhangi bir gruba saldırı niteliği taşımamasıdır. Twitter, özgün bir platformdur. Bu nedenle herkes fikirlerini dilediğince söyleyebilir. Buna kimsenin karışma yetkisi yoktur. Bu sebeple de herkesin fikrine saygı duyulup, paylaşımlar yapılmalı.


Aşk konusunda da Twitter aşk sözleri içeriğimizden faydalanarak, tweetler atabilirsiniz.


Kendinin ne olduğunu bilen insân, bâzı kendini bilmezlerin, onun hâkkındâ söylediklerinden etkilenmez.

Bir ülkede âkıl ve sânâttân çok, servete değer verilirse, bilinmelidir ki, orâdâ keseler şişmiş, kâfâlâr boşâlmıştır.

Her sâbâh yeni bir gün doğârken, Bir gün de eksilir ömürden; Her şâfâk bir hırsız gibidir Elinde bir fenerle gelen.

Günümüzde en büyük sorun; âptâllârın kendilerinden son derece emin, zekilerin ise sürekli şüphe içinde olmâlârıdır.

Hâyât kısâ. Kurâllârı yık, kolây âffet, yâvâşçâ öp, kâlpten sev ve yüzünü güldürmeyi bâşârân hiç bir şeye sırtını dönme.

Okul hâyâtımın eğitimime kârışmâsınâ izin vermedim.

Hâyâtımdâ kimse yok; âmâ sorun değil. Çünkü sen âşkı bâsitleştirenlerden birisin, bense yâlnızlığın hâkkını verenlerden.

Çok âit olmâdân yâşâyâcâksın. Hem her ân âvuçlârındân kâyıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kâlâcâkmış gibi hâyât.

Olmâz dediğin ne vârsâ hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şâşmâm dersin şâşârsın. Öldüm der durur, yine de yâşârsın.

Yânınâ kâdâr koştuktân sonrâ, bir âdım dâhâ âtâmâyâcâksân eğer; orâyâ kâdâr sâkın koşmâ. Sânâ değil, bekleyene yâzık olur.

Bir kâdının terbiyesi, birisiyle târtıştığı zâmân belli olur.

Güvendiğiniz dâğlârâ kârlâr yâğdığındâ en güzel çâre, dâğ ile kârı bâş bâşâ bırâkmâk.

Zâmân geçer, ânılâr silinir, duygulâr değişir, insânlâr âyrılır âmâ kâlpler âslâ unutmâz.

Biz, iki hırsız ârâsındâ kendimizi ifâde ederiz; düne âit üzüntüler ve yârınâ âit korkulâr.

Gerçek âşk dâimâ kişisel yârâr duygusundân vâzgeçme temeli üzerinde yükselir.

Mutsuzluk yâşâdığımız olâydâ değil, bizim onâ gösterdiğimiz tepkidedir.

Kimse seni benim kâdâr sevemez, çünkü kimsenin kâlbi benimki gibi âçık değildir.

Kâlbim seni unutâcâk kâdâr âdi ise ellerim onu pârçâlâyâcâk kâdâr âsildir.

Sevilmek umuduylâ sevmek insânidir. Fâkât sevmek için sevmek, meleklere mâhsustur.

Unutmâ ki, yâlnız olmâk; yânlış yerde ve yânlış bir kâlpte olmâktân iyidir.

Erkek kâdınâ tokât âtârsâ erkek suçludur, kâdın erkeğe tokât âtârsâ yine erkek suçludur.

Kâfânâ göre yâşâyâcâksân âyâklârını râhât bırâkmân gerek.

Eğer size yâlân söylenmesini istemiyorsânız, soru sormâyın.

Rüzgârın yönünü değiştiremiyorsânız, yelkenlerinizi değiştirin.

Gitmek sâdece bir eylemdir. Unutmâk ise kocâmân bir devrim.

Komik Twitter Sözleri


Kâlem olsâ dünyâdâki bütün âğâçlâr ve bütün denizler mürekkep olsâ senin şiirini yâzâmâm yine de…

Utânırım, söyleyemem yâşâdığım yâlnızlığı, kelimeler yetmiyor k; bu mu sevdâ dedikleri.

Oncâ gün, âh, oncâ gün görürüm seni. Nâsıl öderim, neyle öderim oncâ somut ve oncâ yâkın oluşunu?

Kâdın ilk öpücükte neler kâzânâcâğını bilemez âmâ son öpücükte neler kâybettiğini bilir.

Sen dünyâyâ sürgün bir meleksin. Ve ben seni o kâdâr çok seveceğim ki. Bir dâhâ cennetine dönemeyeceksin.

Eğer beni bu sokâktâ bu semtte bu şehirde bulâmâzsân sevgilim bil ki ben gözlerinin dâldığı yerdeyim.

Her yâşlânmış insânın içinde, ânnesini özleyen bir çocuk vârdır.

âşk; herkesi o’nâ benzetip, kimseyi o’nun yerine koyâmâmâktır.

Ömrümün özeti şu üç sözden ibârettir: Hâmdım, piştim, yândım.

Yâtâğınâ yâtıncâ; yüreğinin sesinden uyuyâmıyorsân, ânlâ ki yâlnızsın.

Keşke hep çocuk kâlsâydık dâ, en büyük yârâmız dizimizdeki yârâ olsâydı.

En çoktâ yârım bırâktığın bir şeyi bâşkâsı tâmâmlâdığındâ pişmân olursun.

Gül bâhçesinde geçse de ömrüm, inân üstüne gül koklâmâm gülüm, seni koklâmâk olsâ dâ ölüm, uğrundâ ölmeye değer gülüm.

Bânâ kâlsâ gökyüzündeki tüm yıldızlâr yerine bütün insânlârâ. Senin gözlerinde ışıldâyân bir çift yıldızı gönderirdim.

Mântığâ her ne kâdâr uymâsâ dâ, insânın elindekilere râzı olmâsı demek özgürlüğün kâpısını ârdınâ kâdâr âçmâsı demektir.

Yâprâk döken gençliğimin sâtir ârâlârındâ âltı kırmızıylâ çizilmiş ve tırnâk içine âlınmış suskunluğumun bâs hârflerisin.

Sevmek ‘seviyorum’ demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve âşk yânındâ olânı sevmek değil, bâzen gelmeyecek birini beklemektir.

Olmâk istediğin kişi ol, bâşkâlârının görmek istediği değil.

Gitmek sâdece bir eylemdir. Unutmâk ise kocâmân bir devrim.

Söz söylemede yücelik ârâmâyın. Dinlemek, söylemekten yeğdir. Mevlânâ

Girerim rüyânâ ve âşkımı ânlâtırım sânâ usulcâ. Sâbâh uyândığındâ yâlnızcâ benim olurum âklındâ.

Senden öncesini ben de yâşânmâmış sâyıyorum. Hâyâtâ seninle yeniden doğmâk dâ vârmış.

Herhângi bir yeteneğin vâr mı sorusunâ, uyuyâmâmâk diye cevâp veriyorum

Twitter Popüler Sözler

Yorumlar

Popüler Sözler

Teyzeden Yeğene Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Görümceye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info

Yengeye Doğum Günü Mesajları - www.esozlerim.info